2 ملی پوش جوجیتسوی ایران برای کسب سهمیه کامبت گیمز در روز اول (امروز) مسابقات اپن مدیترانه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران: 2 ملی پوش جوجیتسوی ایران برای کسب سهمیه کامبت گیمز در روز اول (امروز) مسابقات اپن مدیترانه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

برای حضور در آخرین فرصت کسب سهمیه مسابقات کامبت گیمز ملی پوشان ایران راهی مسابقات بین المللی اپن مدیترانه شدند . این دوره از این رقابت ها از امروز در شهر لوانا ـ ایتالیا برقرار است. ایمان هاشمی و صابر فقیه جویباری در وزن 77- نمایندگان کشورمان هستند که امروز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

پیش از این مسابقات نیز دوتن از ملی پوشان ایران به نام های مسعود جلیلوند در وزن 86- و محسن حمیدی در وزن 94- توانسته بودند در رنکینگ فدراسیون جهانی در بین لیست 200 نفره جزء شش نفر اول وزن خودشان باشند و با این وصف بتوانند جواز حضور در کامبت گیمز را کسب کنند.

تیم اعزامی را مسعود جلیلوند، محسن حمید آقچای، مجتبی اکبری، ایمان حاجی هاشمی و صابر فقیه جویباری همراهی میکنند ضمنا سر مربیگری این تیم را امیر خوش بین و مربیگری آن را امیر حسام حسینی بر عهده دارد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار