خط 2 تله کابین توچال که به منظور تعمیرات دوره ای ضروری و کنترل مجدد به مدت 24 روز بسته شده بود، از 27 اردیبهشت برای علاقمندان به اسکی و کوهنوردی بازگشایی شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رییس هیات اسکی استان تهران با بیان این مطلب افزود: طبق اعلام روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی توچال و با همت تلاش کارشناسان و متخصصان فنی این مجموعه ،کار تعمیرات و کنترل مجدد خط 2 تله کابین به پایان رسید و باتوجه به مساعد بودن شرایط جوی پیست اسکی بین الملی توچال واقع در ایستگاه هفتم، جمعه 27 اردیبهشت ماه مجددا" برای علاقمندان به ورزش های زمستانی و اسکی بازگشایی شد.

مرتضی ساوه شمشکی اضافه کرد: این پیست با توجه به شرایط ویژه و ارتفاع بالا، امکان پرداختن به اسکی را تا اواسط خرداد دارد و بیشترین زمان بهره برداری اسکی را در کشور به خود اختصاص داده است.

بنابر گزارش های رسیده، پیست توچال از زیر سازی خوبی برخوردار است و با بارش برف در این پیست و دمای نزدیک به صفر درجه، شرایط زمستانی را در این فصل فراهم آورده است.

پیست اسکی بین المللی توچال از اواسط آبان به بهره برداری می رسد و در ارتفاع 3800 متری از سطح دریا جزو مرتفع ترین پیست های اسکی جهان است.

این پیست تا اطلاع ثانوی تنها روزهای یکشنبه تعطیل خواهد بود./زر

برچسب ها: اسکی ، پیست ، توچال ، بازگشایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار