محمد رویانیان نشست فوق العاده ای با تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس برگزار کرده تا با آنها درباره انتخاب سرمربی آینده پرسپولیس صحبت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این نشست در شرایطی برگزار می شود که در پی انتشار خبر حضور منصور ابراهیم زاده برای هدایت پرسپولیس، تعدادی از پیشکسوتان نسبت به انتخاب گزینه ای غیر پرسپولیسی اعتراض داشتند.

در پی این اعتراض ها که در تماسهای تلفنی بین خود پیشکسوتان به هماهنگی هم رسید مقرر شد آنها امروز در شرکت کهن پیشکسوتان حاضر شوند و آنجا مسایل خود را مطر ح کنند.

در پی این تصمیم سعید شیرینی و حمید استیلی ریس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت ترتیبی دادند که با حضور محمد رویانیان هم بعد جدیدی به فعالیت مجموعه خود بدهند و هم این نشست به یک جلسه مشورتی و توضیحی بدل شود.

محمد رویانیان پیش از این در جلسه دیگری با پیشکسوتان نظر مشورتی آنها را خواست که گزینه هایی مطرح شدند، از تصمیمات آن جلسه این بود که گزینه مربیگری پرسپولیسي باشد ولی حالا رویانیان می گوید با توجه به اینکه دایی انصراف داده و به او اجازه نمی دهند مربی خارجی بیاورد با توجه به شرایط تیم، فضای فوتبال، کارنامه مربیان و نقاط ضعف و قوت، ابراهیم زاده را بر دیگر نفرات ترجیح می دهد.

 او در حال حاضر با مخالفت هیات مدیره هم برای اجرای این تصمیم روبرو است./آق
برچسب ها: رویانیان ، آنها ، انتخاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار