دو سال پس از شورش در شهرهای انگلیس، صدها پلیس ضد شورش این کشور مشغول آموزشند تا از تکرار آن حوادث، به ویژه در زمان نشست گروه 8 در ماه آینده، پیشگیری شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران; روزنامه دیلی میل نوشت پلیس انگلیس، در پادگان ارتش ، مشغول آموزش نیروهای ضد شورش لندن است و خودروهای آب پاش جدیدی نیز به همین منظور، خریده شده است. 

به نوشته این روزنامه، ماه آینده نشست رهبران کشورهای گروه 8 در ایرلند شمالی برگزار خواهد شد و چهار هزار نیروی پلیس، برای حفاظت از آن نشست، آماده می شوند و یکی از پادگان های ارتش این کشور در منطقه همپشایر (Hampshire) برای آموزش نیروهای ضد شورش، به این امر اختصاص یافته است.
دیلی میل نوشت در دو هفته گذشته، صدها نیروی پلیس به پایگاه لانگمور (Longmoor) در نزدیکی شهر پترزفیلد اعزام شده اند تا دوره های جدید سرکوب شورش ها را بیاموزند. آنان همچنین با آب پاش آلمانی زیگلر واسرفر آشنا می شوند که این قبیل آب پاش ها، در عملیات ضد شورش در دیگر بخش های اروپا از جمله آلمان، ایرلند شمالی و بلژیک نیز مورد استفاده است.

آب پاش های آلمانی که 3/1 میلیون پوند بهایشان است، 9 هزار لیتر آب را ذخیره می کنند و می توانند در هر ثانیه، 1100 لیتر آب را بپاشد. این خودروها که 29 تن وزن دارند، شیشه هایشان ضد گلوله است و می توانند گاز اشک آور و رنگ پرتاب کنند تا پلیس بتواند بعدها، شورشیان را شناسایی کند.برای هدایت این خودروها، به دو نفر نیاز است و خودرو می تواند چهار پلیس را نیز با خود حمل کند.

برچسب ها: تقویت ، پلیس ، شورش ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار