بيننده‌ "اينجا ايران است" با احساس امنيت و با خيال راحت و آسوده بدور از هرگونه ناسزاگويي موجود در شبكه هاي خارجي مي‌تواند به همراه خانواده‌اش اين برنامه را ببيند.

حسين رفيعي مجري برنامه‌هاي زنده در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو  تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:‌ من تجربه اجراهاي زنده زيادي را مخصوصا در 5 يا 6 سال اخير داشته و نيز برنامه‌هاي متفاوتي را ديده و شنيده‌ام. 
وي در ادامه بيان كرد:‌ اجرا در خارج از كشور به خصوص سفرهاي اروپايي و ابراز علاقه مندي مخاطبان برنامه‌ها و شنيدن و همدلي با درد دل‌هايشان در آشنا شدن بيشتر من با اجراي زنده براي مخاطبان خارج از كشور خيلي موثر بود.
رفيعي در خصوص برنامه «اين جا ايران است» اظهار داشت: بيننده اين برنامه با احساس امنيت و با خيال راحت و آسوده بدور از هرگونه ناسزاگويي موجود در شبكه هاي خارجي مي‌تواند به همراه خانواده‌اش اين برنامه را ببيند.
وي عنوان كرد: علت اصلي موفقيت برنامه «اينجا ايران است» را نخنداندن به زور بيننده است كاري  كه در برنامه‌هاي خارج از كشور انجام مي‌شود. 
وي در ادامه بيان كرد:‌ بايد برنامه را طوري بسازيم و اجرا كنيم كه باعث ناراحتي مخاطب چه داخل و چه خارج از كشور نشويم و مجري هم همراه مخاطب در آن زمان از برنامه لذت ببرد. 
وي در ادامه گفت: ما مثل گلادياتورها مانند شبكه‌هاي خارجي با تخريب هم موجب خنده اجباري مخاطب نمي‌شويم. 
وي در ادامه گفت: اين صميميت و رفاقت و شوخي‌ها و مزاحي كه ما در برنامه داريم نيز مخاطب نيز كرده و همزاد پنداري مي‌كند. 
وي در ادامه افزود: البته لازم به ذكر است كه اين تركيب تهيه كننده و مجريان اين برنامه است كه باعث شده برنامه خوبي ساخته شود./ص
 

برچسب ها: برنامه ، مجری ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار