مريم واعظ پور گفت: شکر خدا تلاش شبانه روزي "سعيد توکل" تهيه کننده و سردبير راديو به ثمر نشست.

"مريم واعظ پور" گوينده پيشکسوت راديو و مهمان برنامه جمعه ايراني در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: به دعوت همکارانم به تماشاي ضبط جمعه ايراني و هنرنمايي دوستانم آمدم و از اين بابت بسيار خوشحالم.


وي افزود: با گوش دادن به اين برنامه تمامي خاطره هاي گذشته و لحظات شاد زندگي ام دوباره برايم زنده مي شود و احساس بسيار خوبي از شنيدن جمعه ايراني دارم.
گوينده راديو فرهنگ با اشاره به رعايت اصول اخلاقي و بسياري از نکات در ضبط جمعه ايراني تصريح کرد: خوشبختانه خيلي از نکات و اصول اخلاقي که شايد در بعضي از افراد و يا کارها کمتر رعايت شود در اين برنامه همه چيز با تدبير و انديشه درست سعيد توکل تهيه کننده و سردبير به خوبي رعايت شده و هنرمندان با اخلاقي دور يکديگر جمع آمده اند.
واعظ پور در خصوص وجود خط قرمزها در همه برنامه ها، اظهار داشت: به طبع همه برنامه هاي راديويي و تلويزيوني شامل رعايت يک سري خطوط مي شوند و جمعه ايراني هم جدا از اين موضوع نيست ولي خوشبختانه اين برنامه خود پاي بند همه اصول است.

جاي مرحوم اميرفضلي خيلي خالي است


وي با اشاره به برنامه صبح جمعه با شما ابراز داشت: جاي مرحوم امير فضلي و بسياري از هنرمندان صبح جمعه با شما در جمعه ايراني که ادامه اين برنامه است خالي بوده و امروز همه ما دوباره و بيش از پش به ياد آنها افتاده ايم.

هميشه عشق با پول همراه نيست

اين گوينده راديو پيام با اشاره به عشق هنرمندان پيشکسوت جمعه ايراني گفت: هنرمندان قديمي راديو بدون در نظر گرفتن پوش با عشق به کار خود ادامه مي دهند و توصيف اين عشق خيلي سخت است.
واعظ پور در خصوص زحمات شبانه روزي سعيد توکل تصريح کرد: سعيد توکل زحمت بسياري را براي پا برجابودن اين برنامه کشيد و در کنار زحمت هنرمندان بخش اعظم موفقيت اين برنامه را مديون تهيه کننده و سردبير هميشه موفق توکل هستيم.

گوش دادن هزينه اي ندارد

اين گوينده با اشاره به زيبايي تعطيلي در روز جمعه افزود: روز جمعه خود را در کنار خانواده ام به خوشي سپري مي کنم ولي شنيدن جمعه ايراني لذت دور هم بودن ما را صد چندان مي کند./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار