مخاطبان شاهد متفاوت ترین "خنده بازار" در ایام ماه مبارک رمضان خواهند بود.

"ابراهیم شفیعی" یکی از بازیگران "جمعه ایرانی" ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع تیم این برنامه، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران،‌ گفت: متأسفانه به صورت مستمر در ضبط این برنامه حضور ندارم و باید در دوبلاژ و بازیگری ام کار خود را ادامه دهم.
وی افزود: ولی به شدت خوشحالم که با هنرمندان بزرگی که بیشتر آنان اساتید من در دوبله بودند در این برنامه با آنها همکاری دارم.
"شفیعی" تصریح کرد: زمانی که به رادیو می آیم، احساس بسیار خوبی دارم و کار با "سعید توکل" به کلی روحیه ام را عوض می کند و مرا به یاد بچگی ام می اندازد.
این دوبلور سیما با اشاره به چگونگی پیوستنن خود به تیم "جمعه ایرانی"،‌ افزود: از طریق "امیر سهیلی" یکی از بازیگران این کار به "جمعه ایرانی" معرفی شدم و آنها هم استقبال خوبی از من کردند.
 
*طنز یعنی انتقاد

بازیگر مجموعه "خنده بازار" با اشاره به توقف ضبط "جمعه ایرانی" اظهار داشت: در زمان توقف "جمعه ایرانی" من مشغول بازی در مجموعه "خنده بازار" بودم ولی گذشته از اتفاقاتی که افتاد به عقیده من طنز باید با انتقاد همراه باشد و اگر نباشد به سوی لودگی و اهداف دیگری یک برنامه جهت دار می شود.
"شفیعی" افزود: معتقدم انتقاد تا جایی که از خط قرمزها عبور نکند نیز مفید است و جامعه هم به آن نیاز دارد.
 
*آغاز نگارش "خنده بازار" با "شهاب عباسی"

بازیگر نقش "قناد" در خصوص فعالیت فعلی و آینده خود گفت: در حال حاضر در رادیو و دوبلاژ مشغول ایفای نقش و گویندگی هستم و به زودی کار خود را در سری جدید "خنده بازار" آغاز می کنم.
وی خاطر نشان کرد: سری جدید "خنده بازار" ویژه ایام ماه مبارک رمضان توسط "شهاب عباسی" و تیم نویسندگان در دست نگارش است.
"شفیعی" ابراز داشت: تا حدی خط داستان و آیتم ها در سری جدید "خنده بازار" عوض می شود و امیدوارم مخاطبان در ماه مبارک رمضان شاهد متفاوت ترین "خنده بازار" باشند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار