موضوعات منطبق با جنبه‌هاي فردي و رواني برخلاف مسائل پيش پا افتاده و ضعيف در شناخته شدن نويسنده موثر است.

محمدرضا مرزوقي، نويسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت: ناشناخته ماندن نويسندگان به دلايل متعددي صورت مي‌گيرد، گراني كاغذ و بررسي سخت گيرانه ارشاد زمينه چاپ آثار نويسندگان را از بين مي‌برد ناشران نيززماني به چاپ كتاب اقدام مي‌كنند كه نويسنده شناخته شده باشد و اطمينان به فروش كتاب داشته باشند. 
وي ادامه داد: در جامعه اقبال درستي از نويسنده نمي‌شود علت آن اين است كه جامعه گرايش‌هاي ديگري پيدا كرده و دچار روزمرگي شده است. 
اين نويسنده تاكيد كرد:‌ بعضي نويسندگان در شخصيت پردازي با مشكل مواجه هستند زيرا جامعه‌شناس نيستند و شخصيت‌هاي داستان را خوب پردازش نمي‌كنند و نويسندگان با هم همبستگي و اتحاد ندارند و مكاني براي معرفي نويسندگان نيست. 
مرزوقي عنوان كرد: تعداد زياد نويسنده‌ها در شناخته شدن نويسنده موثر است ذوق در افراد مختلف پخش شده است و نسل جديد به رمان‌هاي سطح پايين گرايش دارد در نتيجه نويسندگان توانمند مورد استقبال قرار نمي‌گيرند. 
وي ادامه داد: موضوعات پيش پا افتاده و ضعيف در جذب مخاطب اثر مي‌گذارد در نتيجه موضوعاتي كه جنبه فردي و رواني ندارد و با جامعه منطبق نيست در ميزان شناخته شدن نويسنده تاثير گذار است./ص
 

برچسب ها: نویسنده ، ادبیات ، چاپ ، نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار