تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از کسب پیروزی قاطعانه برابر تیم آمریکا در راستای رقابتهای ماه جهانی کشتی برای حفظ این رشته در المپیک، بامداد شنبه 28 اردیبهشت به کشور باز می گردد.

 به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم ملی کشتی آزاد ایران در راستای برنامه های ماه جهانی کشتی و در جهت حفظ این رشته کهن و باستانی در رقابتهای المپیک 2020، راهی آمریکا شد و دلاورمردان ایران توانستند در ایستگاه قطار تاریخی گرند سنترال نیویورک بار دیگر با تکرار نتیجه 6 بریک جام جهانی تهران مقابل تیم آمریکا و در خاک این کشور، باعث شادی دل مردم شریف و سرافراز ایران اسلامی شوند.



فدراسیون کشتی، ضمن قدردانی از مسئولان محترم نمایندگی کشورمان در سازمان ملل متحد و ایرانیان مقیم آمریکا به پاس همکاری و همراهی بی دریغ به اطلاع می رساند، فدراسیون کشتی آمریکا پس از کسب پیروزی تیم ایران در خاک این کشور در رقابتهای روزجهانی کشتی که زیر نظر فدراسیون جهانی کشتی برگزار شد، اعلام کرد که هیچ گونه مسئولیتی در قبال سفر تیم ایران به لس آنجلس برای دیدار دوستانه روز 29 اردیبهشت ماه را نمی پذیرد.



لذا فدراسیون کشتی ایران بر اساس عرف بین المللی که مسئولیت هر تیم در سفرهای خارجی برعهده کشور میزبان می باشد و با توجه به اینکه با کسب یک نتیجه قاطعانه در رقابتهای روز جهانی کشتی و حضور نمایندگان کشورمان در مقر سازمان ملل متحد در راستای برنامه های فیلا رسالت خود را در این مقطع برای حفظ کشتی در المپیک به پایان رسانده است، تصمیم به بازگشت به کشور گرفت.



بر اساس اين گزارش، در حالي که قرار بود تيم ملي کشتي کشورمان ديدار دوم خود را با تيم آمريکايي برگزار کند اما به دلايل نامعلوم اين مسابقه از سوي کشور ميزبان لغو شده که به احتمال زياد با توجه به اينکه آمريکا ديدار اول را با نتيجه 6 بر يک به تيم ملي کشورمان واگذار کرد، ترس آمريکايي ها از شکست دوم باعث لغو مسابقه شده است.




به این ترتیب اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان ساعت یک بامداد روز شنبه 28 اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد میهن اسلامی می شوند./مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار