برند شدن در فضای اقتصادی یکی از ابزارهای مهم درهر بنگاه است اين امر در افزايش صادرات و رقابت پذيري نقش موثر دارد.

اسلامیان عضو اتاق بازرگاني اصفهان در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: مشخص شدن جایگاه سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی در فرایند برند شدن می‌تواند وظایف را به طور دقیق مشخص کند.

وی استفاده از تجربه هاي برند هاي موفق را لازم دانست و گفت: استفاده از مشاوره می‌تواند هزینه‌های آزمون و خطا دراين مسیر را کاهش دهد.

اين فعال اقتصادي اظهار داشت: برند شدن در فضای اقتصادی یکی از ابزارهای مهم درهر بنگاه اقتصادی است.

وي خاطرنشان کرد: بخش خصوصي براي ترویج فرهنگ سازی این موضوع در بین فعالان اقتصادی بايد تلاش بيشتري داشته باشد.

برچسب ها: برند ، اقتصاد ، بنگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار