در دولت نهم و دهم شاهد لوله گذاری هزار و 100 کیلومتر آب شرب روستایی و گازرسانی به بیش از 890 روستا در مازندران بوده ایم.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران گفت: در دولت نهم و دهم شاهد لوله گذاری هزار و 100 کیلومتر آب شرب روستایی و گازرسانی به بیش از 890 روستا در مازندران بوده ایم.

وی به نیروگاه هزار مگاواتی برق سیاه بیشه که با دستور رئیس جمهور بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار در آن صرف شد، اشاره کرد و گفت: دو بیمارستان فوق تخصصی آمل و چالوس آماده بهره برداری و اعتبار تجهیز آن در حال پیگیری است.

طاهایی، احداث پروژه های مسکن مهر را از دستاوردهای ارزشمند دولت نهم و دهم برشمرد و عنوان کرد: 44 هزار واحد از این پروژه ها تاکنون در مازندران بهره برداری شد و 50 هزار واحد مسکن مهر خود مالکی نیز در استان فعال شد.

طاهایی توسعه فضاهای ورزشی، مقاوم سازی 117 هزار واحد مسکن روستایی، افزایش تولید محصولات کشاورزی و فعالیت های شیلاتی و توسعه زراعت چوب را از دیگر اقدامات دولت نهم و دهم برشمرد و یاد آور شد: پرورش قزل آلا در آب دریای خزر در قالب قفس دریایی طی امسال در مازندران مورد بهره برداری قرار گرفت که در جریان سفر چهارم به دنبال تامین اعتباری به منظور گسترش فعالیت های آبزی پروری استان هستیم.

وی بیان داشت: سفرهای استانی فرصتی ارزشمند برای توسعه زیرساختها، شکوفایی ظرفیت های منطقه ای و عمران و آبادانی کشور است.

وی با بیان اینکه هر سفر استانی در راستای پاسخگویی به نیازهای جدید و پیگیری مصوبات قبلی صورت می پذیرد، بیان داشت: به این منظور رئیس جمهور با حضور در مرکز استان، شخصا در جلسه دولت، کارگروه های تخصصی کشاورزی و معدن شرکت خواهد کرد و برخی معاونان وی و اعضای دولت به شهرستانها سفر خواهند کرد.

استاندار مازندران گفت: در ادوار دولت های پیشین هزار و 800 کیلومتر راه روستایی در مازندران به بهره برداری رسید، در حالی که در دولت نهم و دهم به تنهایی بیش از هزار و 600 کیلومتر راه روستایی در سراسر استان احداث شد.

برچسب ها: گاز ، استان ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار