امروزدر شمال غرب،غرب،دامنه های البرز و دامنه های زاگرس و سواحل شمالی کشور رگبارو رعدو برق، گاهی وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ وکاهش نسبی دما پیش بینی می شود .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،در ادامه وقت امروز"پنج شنبه26 اردیبهشت ماه 92"براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی در شمال غرب،غرب،دامنه های البرز و دامنه های زاگرس  و سواحل شمالی کشور رگبارو رعدو برق، گاهی وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ وکاهش نسبی دما پیش بینی می شود و شدت این بارش ها امروز در استان های اردبیل، لرستان ،همدان،مرکزی،ایلام، تهران و البرز خواهد بود.


براساس این گزارش،از امروز بارش ها در شمال غرب و غرب کشور تشدید می شود و گستره بارش ها علاوه بر مناطق فوق به برخی مناطق جنوب غرب کشور نیز می رسد.
شایان ذکر است، که طی ساعات آینده در برخی مناطق جنوب غرب و جنوب وقوع پدیده گردو خاک و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست و همچنین امروز مناطق مرکزی و شمالی خلیج فارس مواج خواهد بود.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران والبرز امروز،نیمه ابری تا ابری ، همراه با رگبار و رعدو برق و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.
برچسب ها: سرما ، بارش ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار