عصر امروز و فردا در برخی استان ها به تناوب بارش موقتی باران شدید گاهی با وزش باد لحظه ای شدید، رعدو برق و تگرگ رخ می دهد که می تواندسبب آبگرفتگی معابر عمومی و ایجاد خسارت در این استان شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز"چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه 92"براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی در استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین و بتدریج از عصر امروز و طی فردا علاوه برمناطق فوق در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران و شمال سمنان به تناوب بارش موقتی باران شدید گاهی با وزش بادلحظه ای شدید، رعدو برق و تگرگ رخ می دهد که می تواند سبب آبگرفتگی معابر عمومی و ایجاد خسارت در برخی مناطق استان های فوق شود.


براساس این گزارش، از عصر امروز بارش ها در شمال غرب و غرب کشور تشدید می شود و گستره بارش ها علاوه بر نیمه شمالی، به دامنه های مرکزی زاگرس و برخی مناطق جنوب غرب کشور نیز می رسد واین وضعیت تا روز های پایانی هفته در نیمه شمالی کشور ادامه خواهد یافت.
گفتنی است وضعیت آب و هوای استان های تهران  و البرز در ادامه وقت امروز،نیمه ابری همراه با وزش باد در بعدازظهر و افزایش ابر ودر پاره ای نقاط رگبار ورعدو برق پیش بینی می شود.
برچسب ها: بارش ، باران ، رعدوبرق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار