شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به تغییر ناگهانی آب و هوا و بارش باران و وزش شدید باد در چند روز اخیر گفت: در چند روز اخیر عوامل خدمات شهری در آماده باش بوده و از بروز هرگونه حادثه جلوگیری مي کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسین سلطانی با اعلام اینکه با وجود بارش باران و وزش شدید باد در تهران ، منجر به بروز خساراتی شد ، اظهار داشت: تمهیدات و تلاش خوب شبانه روزی عوامل خدمات شهری در این بخش از پایتخت در راستای پاکسازی معابر سطح منطقه چشمگیر بوده و با تمام ظرفیت و توان همچنان در آماده باش بسر می برند.
 
وی با اشاره به عملیات رفع نقاط آبگیر در سال گذشته ، تصریح کرد: هیچگونه آبگرفتگی در پی بارش های اخیر در سطح منطقه وجود نداشته و تمامی نقاط آبگیر سطح محدوده رفع شده است.
 
سلطانی افزود: علاوه بر این در نقاط حساس و پر رفت و آمد منطقه نیز طبق برنامه ریزی و تمهیدات قبلی ، اقدامات ویژه ای در نظر گرفته که در طی این چند روز اجرایی شده است.
 
شهردار منطقه 9 با تاکید بر اینکه در پی بارشهای اخیر هیچگونه آبگرفتگی در معابر سطح منطقه مشاهده نشده و عوامل خدمات شهری در حال آماده باش بوده تا شهروندان با مشکلات ناشی از آبگرفتگی و خسارات ناشی از وزش شدید باد مواجه نشوند.
 
سلطانی با بیان اینکه اواخر سال گذشته ، منطقه 9 به شبکه جهانی جامعه ایمن پیوست ، افزود: رعایت مباحث ایمنی و دسترسی به جامعه ایمن برای همه افراد جامعه امری مهم و ضروری بوده و در این راستا این شهرداری با تمام ظرفیت به رعایت مبانی جامعه ایمن می پردازد تا از بروز حوادث و آسیب های عمدی و غیرعمدی جلوگیری کرده و موجب ارتقا سلامت و ایمنی در محیط کار و زندگی مردم شود.
 
وی تصریح کرد: تمامی مباحث و قوانین ایمنی براساس مبانی شبکه جهانی جامعه ایمن در دستور کار عوامل خدمات شهری این شهرداری قرار گرفته است.  
 
شهردار منطقه 9 با بیان اینکه عوامل خدمات شهری منطقه پس از بارندگی نسبت به نظافت و شستشوی انهار و حاشیه معابر و سایر المانهای شهری اقدام کردند، گفت: تمامی عوامل کارگری منطقه نیز با تجهیزات کامل در سطح محدوده حضور داشته و تمهیدات ویژه ای برای پاکسازی معابر این بخش از پایتخت در نظر گرفته شده است.  
 
وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه ای ، شهروندان می توانند به راحتی با سامانه 137 نواحی تماس گرفته و مشکل خود را در میان بگذارند تا هر چه سریعتر نسبت به آن رسیدگی شود.
 
شهردار منطقه 9 در پایان اظهار داشت: همواره مدیریت شهری منطقه آمادگی کامل خود را در برابر بحرانهای مختلف سالهای گذشته نشان داده و با تشکیل کمیته های مناسب ، تمامی این بحرانها مدیریت شده و در این راستا مشکلات شهروندان نیز مرتفع شده است./ل
برچسب ها: اختلال ، تردد ، محورها ، شریانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار