امام جمعه موقت تهران گفت: افرادی که در سوریه از قبر حجر بن عدی نمی‌گذرند، از امام و انقلاب کینه دارند، اگر عمود خیمه امنیت کشور که مقام معظم رهبری است ضربه بخورد، دشمنان سلفی‌ها را به جان مردم کشور ما هم می‌اندازند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله کاظم صدیقی در مراسم بزرگداشت آیت‌الله بهجت که در مسجد فاطمیه قم برگزار شد با اشاره به جنبه سیاسی سیره ایشان گفت: آیت الله بهجت سیاسی هم بودند و مسائل سیاسی را هم به مسئولان منتقل می‌کردند، ایشان در کلاس درسشان مسائلی از انقلاب مشروطیت و حرکت میرزای جنگلی بیان می‌کردند.
امام جمعه موقت تهران عمر را گران قیمت دانست و افزود: انسان عمرش را نباید ارزان بفروشد و باید با خود خدا معامله کند. عمر هر انسان قیمتی دارد، اما اگر این عمر را به هر کسی غیر از خدا بفروشد ضرر کرده است.
استاد حوزه علمیه با اشاره به ضرورت داشتن قرب به خداوند گفت: باید قرب به خداوند داشته باشیم و می‌خواهیم بهترین نوع قرب را به خدا داشته باشیم. آقای بهجت عارف و عبد خداوند بود و ایشان به همه آنهایی که طلب توصیه می کردند می‌گفتند به معلومات خود عمل کنید.
صدیقی با اشاره به شروع سیر عرفانی آیت الله بهجت از کودکی اظهار داشت: آیت الله بهجت در سنین کودکی مورد هدایت خاصی بودند و کرامت‌ داشتند، ایشان در اوائل بلوغ‌شان در هنگام خواندن نماز چیزهایی را می‌دیدند که ابتدا تصور می‌کردند بقیه افراد هم آن را می‌بینند.
امام جمعه موقت تهران آیت الله بهجت را موحد واقعی دانست و افزود: ایشان فنا فی‌الله داشتند و به درجه‌های بالای ولایت و توحید رسیدند، اما به وضعیت طلبه‌ها توجه داشتند و اوضاع شیعیان را دنبال می کردند. ایشان عالمی نبود که فقط خودش ره یافته باشد و اهتمامی به دیگران نداشته باشد. ایشان به اصلاح امور مسلمین و نظام شیعه، به امام خمینی و مقام معظم رهبری حساس بودند/س
برچسب ها: قم ، رهبری ، عمود خیمه ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.