قائم مقام وزير تعاون،َ كار و رفاه اجتماعي در امور بين الملل گفت: براي غلبه بر بيكاري و كاهش فقر بايد سياست هاي حرفه آموزي و توانمندسازي جوانان جوايي كار و هم چنين زنان با جديت دنبال شود.

حسيني، در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: از جمله اقدامات كشورمان در زمينه كار و كارآفريني شامل تكيه بر منابع داخلي ترويج فرهنگ كار و كارآفريني، تشويق و حمايت از كارآفرينان جوان و حمايت از شرايط مناسب زنان در محيط كار به عنوان اقدامي لازم است.
وي در ادامه با اشاره به رابطه ميان حرفه آموزي وبازار كار تصريح كرد: براي غلبه بر بيكاري و كاهش فقر ضروري است تا سياست هاي حرفه آموزي و توانمندسازي جوانان جوياي كار و زنان با جديت دنبال شود همچنين ضروري است تا در خصوص حمايت از زنان سرپرست خانوار به ويژه در زمينه حمايت هاي مالي اقدامات لازم صورت گيرد.
قائم مقام وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در امور بين الملل در پايان به موضوع بيكاري در جهان اشاره و خاطرنشان كرد: بر اساس برآوردهاي بين المللي موضوع بيكاري و ركورد اقتصادي در يك ارتباط متقابل قرار دارند و بر اين اساس بيشترين زيان متوجه بخش هاي كارگري شده است كه با توجه به اين امر بايد بيش از سيصد ميليون شغل تا سال 2015 ايجاد شود تا بتوان به مشكلات موجود غلبه كرد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار