احتمال جدایی پنج بازیکن پرسپولیس از تیم سرخپوشان پایتخت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شنیده ها حاکی از این است که محمد قاضی، محسن بنگر، مهرزاد معدنچی، رضا محمدی اگر به توافق قطعی با مسئولان پرسپولیس نرسند به طور حتم از این باشگاه جدا می شوند ضمن اینکه شایعاتی مبنی بر حضور هادی نوروزی در دست فروش سرخپوشان وجود دارد اما هنوز بر سر ماندن یا رفتن وی از سوی مسئولان باشگاه تصمیمی اتخاذ نگردیده است.

گفتنی است: با توجه به اینکه هنوز سر مربی سرخپوشان برای فصل بعد معرفی نگردیده است احتمال دارد که کریم باقری سکان هدایت این تیم را به عهده گیرد و یاران آتی سرخپوشان را گرد هم آورد.

شایان ذکر است: قرار است مسئولان باشگاه پرسپولیس قبل از اردوی پیش روی ملی پوشان این باشگاه با آنها به مذاکره بپردازند تا از حضور آنها در لیگ سیزدهم برتر فوتبال ایران بهره ببرند.

یکی از کاندیداهای سر مربیگری تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه پیش از انتخاب سر مربی، مسئولان باشگاه با دو بازیکن معتقد است  که مسئولان این باشگاه باز هم اشتباه سال گذشته خود را دوباره تکرار کرده اند.

این گزارش حاکی است علی دايی هنوز گزینه ی اصلی پرسپولیسی ها برای سر مربیگری این تیم است اما آقای گل فوتبال جهان اشاره کرده که برای مذاکره با سرخپوشان، مسئولین این باشگاه ابتدا می بایستی بدهی هایی که به وی دارند پرداخت کنند و سپس با یکدیگر بر سر میز مذاکره بنشینند.

گفتنی است شنیده ها از منابع آگاه بر این موضوع اشاره دارد که سر مربی باشگاه پرسپولیس تا روز جمعه 27 اردیبهشت ماه از سوی مسئولان این باشگاه معرفی خواهد شد و شانس مربیان داخلی در این میان بسیار بیشتر از مربیان خارجی است./آق
برچسب ها: پرسپولیس ، فوتبال ، رفتن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار