دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر شهر دکتر بهرام جلالی پور ، دکتر مهدی نصیری و افشین زارعی را به عنوان هیات انتخاب بخش "تئاتر امروز شهر" معرفی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر شهر، دکتر بهرام جلالی پور ، دکتر مهدی نصیری و افشین زارعی اعضا هیات انتخاب بخش ویژه "تئاتر امروز شهر" 38 اثر متقاضی حضور در این بخش را مورد خوانش قرار داده و آثار راه یافته به مرحله بازبینی در این بخش را معرفی خواهند کرد.
در بخش تئاتر امروز شهر که به صورت تخصصی،  گونه های نمایشی آپارتمانی ، شورایی و محیطی را در به نمایش خواهد گذاشت ، برای اولین بار در جشنواره تئاتر شهر برگزار می شود و مجموعه این آثار توسط هیات های انتخاب ، بازبینی و داوری جدا گانه مورد ارزیابی قرار می گیرند.
دبیرخانه جشنواره تئاتر شهر اعلام کرد که کار بازخوانی و انتخاب آثار به دلیل تمدید مهلت فراخوان و استقبال غیر منتظره هنرمندان تئاتر و گروه های جوان از دومین جشنواره تئاتر شهر همچنان ادامه دارد.
ازاین رو علی رقم پیش بینی های انجام شده ، نتایج بازخوانی و انتخاب آثار متقاضی حضور در بخش های صحنه ای ، خیابانی ، تئاتر امروز شهر و ... در هفته اول خرداد ماه 92 اعلام می شوند.
دومین جشنواره تئاتر شهر تهران با دبیری شهرام کرمی و به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود./ص
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.