در پی ارتحال آیت‌الله حاج سید عزالدین زنجانی از سوی آیت‌الله صافی گلپایگانی پیام تسلیتی صادر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله صافی گلپایگانی در این پیام آورده است: رحلت عالم ربانی و فقیه صمدانی حضرت آیت الله آقای حاج سید عزالدین حسینی زنجانی رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر و تأسف شدید گردید.

این پیام ادامه یافته است: آن فقیه بزرگوار، از استوانه‌های بزرگ علمی بودند که سالیان متمادی عمر پربرکت خود را در ترویج و نشر شریعت غرّاء و تربیت فضلا و علما و طلاب گذراند و با اخلاق کریمه‌ و فضایل و مکارم اسلامی، مربی بزرگ برای تشنگان طریق عبودیت و معنویت و استاد جلیل القدر برای حوزه‌های علمیه بود.

آیت الله صافی گلپایگانی اضافه کرده است: حقیر، از زمانی که آن فقید سعید در درس مرحوم آیت‌الله العظمی آقای حجت قدس سره استاد بزرگوارمان شرکت می‌کرد، با ایشان آشنا بوده و اخلاص و ارادت به آن مرحوم داشتم.

معظم له در این پیام تاکید کرده است:ایشان دارای ذهنی نقاد و استعدادی فراوان و علاقه‌ای سرشار در کسب معارف نورانی اهل بیت و فقه آل محمد علیهم السلام بود و بحمدالله به مقامات والای علم و عمل و فقاهت رسید.

ایشان در پایان این پیام فقدان این فقید عالی مقام را برای حوزه‌های علمیه، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر دانست و این مصیبت را به آستان مقدس حضرت بقیة الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء و به حوزه‌های علمیه به خصوص به حوزه‌ مقدسه مشهد و حضرات آیات عظام و علمای اعلام، مومنین و بیت معظم آن مرحوم به ویژه آیت‌الله زادگان مکرم تسلیت گفته و غفران الهی و ترفیع درجات برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان محترم از خداوند متعال مسئلت کرده است/س

برچسب ها: قم ، پیام درگذشت ، زنجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.