در پي متهم شدن يک مقام ارشد ارتش آمريکا به ارتکاب جرايم جنسي "چاک هيگل" وزير دفاع آمريکا از نيروهاي نظامي آن کشور خواست به غربالگري و آموزش مجدد نيروهاي نظامي آمريکايي بپردازند تا از تکرار رسوايي هاي اخلاقي در ارتش آمريکا جلوگيري شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري يونايتد پرس ؛ طبق دستور هيگل هزاران نفر از آمريکايي ها بايد در مورد چگونگي برخورد با تجاوزات جنسي آموزش ببينند و به نيروهاي نظامي آمريکايي نيز آموزش هاي لازم داده شود.

 وي در اين باره افزوده است "من بشدت از حادثه کنوني که موجب ايجاد اختلال در معيارها و نظم و انضباط نظامي ارتش آمريکا شده احساس خشم و سرخوردگي مي کنم" "کارل لوين" رييس کميته نيروهاي مسلح سناي آمريکا نيز در اين باره اذعان نموده "متاسفانه عمق فجايع مرتبط با تجاور جنسي در ميان نيروهاي نظامي ما پيش از اين حادثه نيز وجود داشته و گزارش هايي در مورد آن منتشر شده بود." 

پنتاگون امروز سه شنبه اعلام کرد، یک مقام ارشد ارتش آمریکا که هماهنگ کننده جلوگیری از تجاوز جنسی بوده است، خود به ارتکاب جرائم جنسی متهم شده است. این دومین مقام ارتش آمریکا در بخش مقابله با تجاوز جنسی است که از هفته گذشته تا کنون به ارتکاب جرائم جنسی متهم شده است. 


برچسب ها: آمریکا ، جنسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار