مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: اگر علی دایی با باشگاه پرسپولیس همکاری کند سرمربی تیم می شود.

محمد رویانیان  مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: علی دایی به  پرسپولیس تعلق دارد و به عنوان یک پرسپولیسي اگر دوست داشته باشد می تواند سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شود. همکاری علی دایی تعیین کننده است، اگر اشکالی در پیوستن علی دایی به پرسپولیس باشد در جای دیگر است.

رویانیان درباره اخلاق در فوتبال گفت: مباحث خوبی پیرامون اخلاق در فوتبال مطرح شد. هم اکنون می خواهیم باشگاه خودمان را درست کنیم دانشگاه و باشگاه خود را تاسیس کنیم، این نشست نیز محور اخلاقی داشت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران در مورد سرمربی گری تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: همه به من ایراد می گیرند که چرا حرف از گزینه های جدید می زنم، دیروز نیز دو گزینه جدید به سرمربی گری پرسپولیس اضافه کردم، امسال به هواداران قول می دهم که یک سرمربی خوب را انتخاب کنیم، سه گزینه داخلی مد نظر مان است، یک گزینه به طور جدی در ذهن خود دارم.

رویانیان در مورد خصوصی سازی اضافه کرد: قبل از اینکه مجلس تصمیم گرفته باشد و خصوصی سازی انجام شود عزم خود را برای هرچه زودتر خصوصی شدن پرسپولیس انجام دادیم، اگر اجازه بدهند فردا صبح 49 درصد سهام پرسپولیس را به هواداران بفروشم و در این 49 درصد مي توانيم  200 میلیون سهم ديگر تقسیم کنیم و با اين روش  یک بچه مدرسه ای نیز میتواند با یک سهم دو هزار تومانی سهام دار تیم محبوبش باشد. کل این سهم  4 هزار میلیارد ريال می شود و دولت نیز می تواند نظارت مستقیم به باشگاه داشته باشد.

برنامه سالیانه می دهیم، تحت نظارت عالی تا هر وزارت یا سازمانی نظارت داشته باشد 51 درصد بخش نیز به بخش خصوصی که شرکت پیشکسوتان است واگذار شود.

وی در مورد عدم قرار داد با یعقوب کریمی گفت: بعد از اینکه فصل تمام شود امکان دارد به دنبال جذب بازیکن باشیم و برای باشگاه نفت تهران متاسفم که کار غیر اخلاقی می کند./آق
برچسب ها: مدیر ، عامل ، مدیر عامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار