رييس رسانه ملي گفت: در شرایط فعلی، تمرکز بیشتر بر قصه نویسی، نگارش فیلمنامه براساس ذائقه سنجی دقیق تر و نیاز جامعه، استفاده بیشتر از مهارتهای ویژه ای رایانه ای و کاهش هزینه های تولید ضروری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از حوزه رياست سازمان صدا و سيما، رئیس سازمان صدا و سیما در دیدار با "حسن اسلامی مهر" مدیر کل جدید آموزش و پرورش سیما با تشریح اولویتهای پژوهشی در سیما گفت: خوشبختانه در طول ساهای اخیر معاونت سیما عملکرد قابل تحسینی در حوزه تولید مجموعه های نمایشی داشته و عرصه های جدیدی را با موفقیت پیموده است.

آقای ضرغامی افزود: به نظر می رسد در شرایط فعلی، تمرکز بیشتر بر قصه نویسی، نگارش فیلمنامه براساس ذائقه سنجی دقیق تر و نیاز جامعه، استفاده بیشتر از مهارتهای ویژه ای رایانه ای و کاهش هزینه های تولید ضروری است.

رئیس رسانه ملی ضمن تشکر از خدمات ارزشمند آقای "اسلامی مهر" با اشاره به موفقیت کم نظیر سیما فیلم در تولید فیلمهای تلویزیونی و کسب جوایز ملی سینمایی برای این آثار گفت: ظرفیت امروز سیما فیلم پشتوانه ارزشمندی برای تحقق نیازهای سیما است.

در این دیدار آقای "اسلامی مهر" نیز با تشریح برنامه های آینده حوزه آموزش و پژوهش در سیما از تشکیل کار گروه های تخصصی برای ارزیابی عملکرد گذشته و طراحی سازوکارهای روزآمد برای ایجاد تحول براساس سیاستهای جدید معاونت سیما در تولید برنامه های نمایشی خبر داد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار