حملات خمپاره اي گروههاي تروريستي به شهر حمص به کشته شدن يک دانش و زخمي شدن شمار ديگري از دانش آموزان و مردم منجر شد که پس از امتحان در حال خروج از مدرسه بودند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني سوريه ، حال يکي برخي از دانش آموزاني که زخمي شده وخيم است.
ايمان ابراهيم خبرنگار شبکه سوريه در گزارشي گفت حملات خمپاره اي تروريستها به شهر حمص به خانه ها و فروشگاهها نيز خسارات زيادي وارد کرد.
يک دانش آموزش گفت : تو راه بوديم و صحبت مي کرديم که ناگهان خمپاره اي به ساختمان اصابت کرد و ترکشهاي آن به سر دوست من اصابت کرد. او اکنون به شدت زخمي شده و در بيمارستان بستري است . افراد مسلح و تروريستها اين خمپاره ها را شليک کردند.
يک زن گفت : اين بچه هاي خردسال که به مدرسه مي روند چه گناهي کرده اند که اينگونه هدف حمله قرار گرفتند خداوند از کشورهاي عربي انتقام بگيرد .
يک دانش آموز زخمي در بيمارستان گفت: با دوستانمان در حيات مدرسه نشسته بوديم که يکباره خمپاره اصابت کرد و به زمين پرتاب شدم.
يکي از پزشکان بيمارستان گفت: حدود شانزده زخمي به اين بيمارستان منتقل شده اند که جراحات آنها در حد شديد و متوسط است . وضعيت يک کودک بسيار وخيم است .
يک مرد در محل انفجارها گفت: اين موشکها هديه حمد (امير قطر) و اردوغان ( نخست وزير ترکيه ) و پادشاه عربستان است. ببينيد چه کردند ؟ اما ما پايداري مي کنيم .







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار