دبیر هیئت والیبال استان اردبیل از برگزاری کلاس داوری درجه ملی والیبال با حضور داوران درجه یک از سراسر کشور در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کوروش فتاحی افزود: این دوره با شرکت 25 داور درجه کشور از 9 استان کشور هم اکنون در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این کلاس از دیروز در اردبیل آغاز شده است، یادآور شد: در این کلاس داوران استان های اردبیل، خوزستان، اصفهان، گیلان، تهران، البرز، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی حضور دارند.

دبیر هیئت والیبال استان با بیان اینکه بیشترین شرکت کننده از استان های تهران و زنجان با چهار داور درجه یک است، ادامه داد: استان های اردبیل، آذربایجان غربی و گیلان با سه داور و سایر استان ها نیز با دو و یا یک داور در این دوره حضور دارند.

وی هدف از تشکیل این دوره آموزشی را ارتقا داوران درجه یک کشور به درجه ملی والیبال عنوان کرد و بیان داشت: این دوره با حضور امیدوار حاتمی مدرس بین المللی فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی تختی اردبیل در حال برگزاری است.

فتاحی تاکید کرد: این دوره به صورت تئوری و عملیبرگزار می شود و پذیرفته شدگان این کلاس در لیگ والیبال کشوری قضاوت خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات چهار جانبه والیبال در کنار این کلاس ها یادآور شد: این رقابت ها به منظور قضاوت داوران حاضر در این دوره آموزشی و برای کلاس های تئوری برگزار می شود.

دبیر هیئت والیبال استان عنوان کرد: داوران آخرین قوانین داوری تدریس شده در این کلاس ها را در این رقابت ها اجرا می کنند./س

برچسب ها: اردبیل ، کلاس ، داوری ، درجه ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.