رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: بیش از 4 هزار شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سیدکریم حسینی، با بیان این خبر اظهار کرد: تعداد شعب و صندوق‌های اخذ رأی برای این دوره از انتخابات شوراها بر اساس جمعیت واجد شرایط رأی دادن و نقاط استقرار شعب و صندوق‌ها در انتخابات دوره‌های قبل تعیین شده‌اند.

وی افزود: از تعداد کل شعب پیش بینی شده حدود 2 هزار و 300 شبه اخذ رأی برای روستاها و بیش از هزار و 700 شعبه برای شهرها در نظر گرفته شده است.

رییس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه قریب به 8 هزار صندوق اخذ رأی برای چهارمین دوره انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا در استان پیش بینی شده است، تصریح کرد: تعرفه‌های رأی و صندوق‌های اخذ رأی از وزارت کشور تحویل گرفته شده و در اختیار فرمانداری‌ها قرار داده شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش اعظمی از مراحل انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود، کار اتصال 70 نقطه و شبکه رایانه‌ای به اینترنت در استان انجام شده و در حال حاضر خوزستان برای برگزاری انتخابات شوراها از شرایط خوبی برخوردار است. هم‌اکنون نیز مراحل بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها توسط هیات نظارت در حال انجام است.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: خوزستان ، صندوق ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.