معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 10 از راه اندازی اولین کلینیک گیاه پزشکی در بوستان خانواده با هدف جلوگیری بروز امراض گیاهی خبر داد.

مهرداد زنگه فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به صدور ابلاغیه سازمان پارک های شهرداری تهران، از ابتدای سال جاری احداث مرکز گیاه پزشکی در اولویت برنامه های این منطقه قرار گرفت و با اعمال تدابیر ویژه با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال به صورت یک مرکز مستقل در زمین به مساحت 80 متر مربع در بوستان خانواده احداث و راه اندازی شد.
وی در ادامه افزود: باتوجه به پوشش گیاهی و نیاز به مراقبت ویژه ، از ابتدای سال جاری با توجه به برنامه ریزی معاون و هماهنگی سازمان پارکها، این مراکز راه اندازی شد و با استفاده از کارشناسان مجرب و نظارت کارشناسان اداره فضای سبز مشکل آفات گیاهان با اجرای عملیات همپاشی شبانه مرتفع شد.
وی در خصوص دیگر اقدامات خاطر نشان کرد: آموزش های نگه داری از گلها و گیاهان آپارتمانی و مبارزه با آفات گیاهی، انجام فعالیت های پیشگیرانه و همچنین رسیدگی به مشکلات گیاهان باغچه های نازل و گلهای آپارتمانی با توجه به درخواست شهروندان از جمله اقدامات این مراکز است./ف
برچسب ها: مشکلات ، گیاهان ، کلینیک ، گیاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار