وزير آموزش وپرورش از ادامه توسعه كمي و كيفي مدارس شاهد با قدرت تمام خبر داد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  دكتر حاجي بابايي ديروز در گردهمايي رئيسان و كارشناس مسئولان امور شاهد و ايثارگران ادارات آموزش وپرورش سراسر كشور با بيان اينكه متوليان مدارس شاهد بايد ضمن هماهنگي با ديگرنهادها و سازمان هاي ذي ربط در توسعه كمي و كيفي مدارس شاهد بكوشند، گفت : كارشناسان و مسئولان امور شاهد بايد برخورد بسيار سازنده و قوي با مديران مدارس داشته باشند و مديران اين مدارس نيز شان و جايگاه ويژه خود را در مجموعه مديران ديگر دستگاه هاي اجرايي در هر منطقه حفظ كنند .
 
حاجي بابايي با تاكيد بر اينكه جاذبه هاي مدارس شاهد آنقدر بايد بالا برود كه كاركنان ستادي نيز كار در اين مدارس را افتخار بدانند ، افزود : تمام تلاش  ما در راستاي تغيير نگاه جامعه به جايگاه آموزش وپرورش  بوده است و مي كوشيم تا به اين وزارتخانه هويت و شكل دانشگاهي بدهيم.
 
وزير آموزش وپرورش با تاكيد بر اينكه آماده صدور مجوز راه اندازي واحدهاي جديد مدارس شاهد  هستيم ،گفت : مدارس شاهد بايد در بهترين فضاهاي آموزشي و با قوي ترين كادر ونيروي انساني فعاليت  كنند.
 
دكتر حاجي بابايي با قدرداني از تلاش ها و فعاليت هاي مديران وكاركنان مدارس شاهد اظهار اميدواري كرد كه مجموعه دانش آموزان و فرهنگيان شاغل در امور شاهد وايثارگران  در خلق حماسه سياسي و حضور گسترده در انتخابات رياست جمهوري موفق و پيروز باشند ./ل
برچسب ها: توسعه ، مدارس ، شاهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار