"مشاور عالي دانشگاه آزاد" گفت: به عنوان يک مقام مسئول در دانشگاه آزاد به حل مسئله دانشجويان معترض در دانشگاه مديريت مبني بر تداخل زمان برگزاري امتحانات و مراسم اعتکاف رسيدگي خواهم کرد.

"محمد حسين پرکره" مشاور عالي دانشگاه آزاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره اعتراض تعدادي از دانشجويان واحد مديريت دانشگاه آزاد اسلامي مبني بر تداخل زمان برگزاري امتحانات با شروع مراسم اعتکاف اظهار داشت: دانشجويان در صورت اعتراض به موضوعي بر اساس منطق صحبت کنند تا به نتايج قابل قبولي در حل مسئله دست پيدا کنند.

مشاور عالي دانشگاه آزاد اسلامي در انتقاد از نحوه اعتراضات دانشجويان خاطر نشان کرد: عدم وجود يک ارگان رسمي و  ابهام در تعداد  دانشجويان معترض از جمله مواردي است که مورد ما پذيرش نيست.

وي با بيان اينکه بايد براي پاسخ به دانشجويان معترض چند مسئله را مورد توجه قرار داد، گفت: به صرف اعتراض عده‌اي دانشجوي  معترض نمي‌توان آن را به تمام دانشجويان تعميم داد و در اين راستا بايد علاوه بر مشخص شدن تعداد دانشجويان، زمان مراجعه اعتراض‌آميز دانشجويان به مسئولان دانشگاهي و عدم پاسخگويي از سوي اين مسئولان را مورد توجه قرار دهيم.

پرکره با تاکيد بر اينکه اعتکاف يک امر واجب نيست تصريح کرد: حتي در ماه مبارک رمضان هم، تمام سيستم‌هاي آموزشي و اداري تعطيل نمي‌شوند و بهتر است که دانشجويان معترض برنامه‌هاي مراسم اعتکاف و امتحانات خود را به ما ارائه دهند تا در صورت تداخل امتحانات، زمان آن تعداد از واحدهاي درسيشان را به بعد از  مراسم اعتکاف موکول کنيم.

پرکره افزود: با توجه به ظرفيت 55 هزار نفري واحد مديريت دانشگاه آزاد، نمي‌توانيم به خاطر حتي 5 هزار نفر آن واحد را تعطيل کنيم.

وي در خصوص اعلام دانشجويان مبني بر صدور بيانيه تصريح کرد:  بيانيه‌هاي اعتراض‌آميز دانشجويي در اين شرايط مناسب نيست و  صدور بيانيه از سوي دانشگاهيان زماني لزوم پيدا مي‌کند که اصل نظام، اسلام و يا منافع مردم در خطر باشد.

مشاور عالي دانشگاه آزاد اسلامي با انتقاد از عملکرد برخي رسانه‌ها در برخي از موضوعات خاطرنشان کرد: برخي از رسانه‌ها به دنبال رفع چالش‌هاي نظام و يا يک دانشگاه و  سيستم نيستند بلکه با جوسازي موضوع خاص، به سمت جلو حرکت مي‌کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، اعتراض ، اعتکاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار