زینب عزیزی ، شاعر و هنرمند کشورمان با اشاره به رویکرد جشنواره صائب تبریزی گفت: کمترین دستاورد برگزاری چنین رویدادهای فرهنگی ، تشویق هنرمندان و علاقمندان برای برداشتن گام اول است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، زینب عزیزی،  با بیان اینکه شاعران در چنین محافلی برای ارائه آثار خود گرد هم جمع می شوند افزود: ‌چنین برنامه هایی شاعران و فرهیختگان را برای ساعاتی گرد یکدیگر جمع می کند تا با تبادل نظر ادبیات فارسی را به جامعه و جهان معرفی کنند .

وی به هدف اصلی برگزاری جشنواره صائب تبریزی اشاره و اظهار کرد:‌ تعداد زیادی از شعرا نمی توانند با مردم در ارتباط باشند و دیدگاه های خود را در زمینه شعر و ادبیات بیان کنند ؛ این جشنواره با رویکرد ایجاد تعامل میان شاعران و علاقه مندان به شعر  می تواند بستر مناسبی در این زمینه فراهم سازد.

به گفته این شاعر،‌شاعران با حضور در چنین محافلی آثار خود را به علاقمندان معرفی کرده و مخاطبان نیز  با طرح سوالات  ضمن دریافت پاسخ خود  با آثار ارائه شده بیشتر آشنا می شوند.

وی  خاطرنشان کرد: شاعرانی که تا کنون اشعار آنها در مطبوعات درج نشده و موفق به چاپ کتاب نشده اند می توانند با حضور در این جشنواره آثار خود را ارائه نمایند.

عزیزی با بیان اینکه برپایی این رویداد فرهنگی می تواند نتایج مفید و مثمرثمری به همراه داشته باشد تصریح کرد: این جشنواره می تواند بدون شک پل ارتباطی میان اندیشمندان ،شاعران و مردم می باشد ./ي2
برچسب ها: شاعر ، جشنواره ، صائب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.