مدیر عامل جدید گهر درود گفت: خوشحال هستم که دوباره به گهر بازگشتم زیرا این تیم خود با کمک دوستان در لیگ برتر آوردم.

اسماعیل حیدرپور مدیر عامل جدید باشگاه گهر  درود گفت: گهر خانه من است از اینکه دوباره به این تیم بازگشتم بسیار خوشحال هستم. تیم را خودم با همکاري دوستانم به لیگ برتر آوردیم و تا ده هفته ابتدایی مدیر اجرایی تیم بودم و توانستیم تیم را جمع وجور کنم اما به دلایلی در آن دوره از تیم جدا شدم.

وی در ادامه اظهار داشت: تیم گهر در نیم فصل تقویت نشد و بازیکنان خوبش را از دست داد این تیم 20 اردیبهشت 91 به لیگ برتر صعود کرد و در همین تاریخ همه در فصل بعد یعنی 20 اردیبهشت 92 به لیگ یک دوباره سقوط کرد.

وی در خصوص برنامه اش در فصل آینده گفت: سعی داریم تیم خوبی  را روانه مسابقات کنیم گهر نشان مردم زاگرس است  همان طور که تراکتور نشان مردم تبریز است.

وی در خصوص بدهی تیم به بازیکنان گفت: دیروز جلسه ای را با خروطی مدیر عامل سابق تیم برگزار کردیم و قرار بر این شد که تمام بدهی های فصل پیش را پرداخت کند حتی بدهی که به هتل پردیس کرج در فصل پیش داشتند و مدیریت آن هتل هم مدارکی که از بازیکنان در اختیار داشت را به باشگاه تحویل داده و به زودی پرداخت خواهد شد.

حیدر پور افزود: 20 درصد از قرار داد بازیکنان در زمان من پرداخت شده بود و 50 درصد هم در زمان خروطی پرداخت شد و تنها 30درصد از قرار داد باقی مانده بود که هدایتی به علت سقوط جریمه ای را به آن تعلق داده است و باقی آن پرداخت خواهد شد.

حیدر پور در خصوص جذب بازیکنان در فصل آینده گفت: باید ابتدا وضعیت بودجه ی ما مشخص شود و ببينيم که چقدر بودجه را به باشگاه ما تعلق می دهند و بعد با بازیکنان وارد مذاکره می شویم.

وی در ادامه گفت: از هدایتی تشکر مي کنيم در این فصل هزینه های خوبی را برای باشگاه انجام داد اما هزینه های درست مدیریت نشده بود و از مردم زاگرس می خواهم کمک کنند تا یک تیم قدرتمند را بسازیم.

حیدرپور در خصوص وضعیت سرمربی گفت: در هفته آینده جلسه ای را با هیات مدیره خواهیم داشت و یک مربی با آینده و پرکار را خواهیم آورد اما در حال حاضر فرایند ها را بررسی می کنیم./آق

برچسب ها: تراکتور ، خوشحالم ، گهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار