نماينده مردم بوکان با بيان اينکه بيانيه‌هايي که امضاء‌گيرندگان براي آن امضا جمع مي‌کنند متفاوت از نسخه‌اي است که بعدها منتشر مي‌شود، گفت: بهتر از نسخه از بيانيه نمايندگان در اختيار هيئت رئيسه مجلس قرار گيرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، محمد قسيم عثماني نماينده مردم بوکان در مجلس طي تذکري در جلسه علني امروز (دوشنبه 23 ارديبهشت‌ماه) گفت: بهتر است نسخه‌اي از بيانيه نمايندگان در اختيار هيات رئيسه قرار گيرد تا بعد مشخص شود ما چه چيزي را امضا کرده‌ايم.

وي در ادامه افزود: چند روز پيش يکي از همکاران نوشته‌اي را آوردند و ما امضا کرديم ولي آن چيزي که به امضاي ما رسيد متفاوت از مسئله اي بود که امضاء‌گيرنده بيانيه به ما توضيح دادند.

نماينده مردم بوکان ادامه داد: امضاء‌گيرنده عنوان کرده بود که بيانيه مذکور در رابطه با بحث مذاکره با اسرائيل است ولي آنکه در اين بيانيه آمده بود فراتر از اين موضوع بوده است.

اين نماينده ادامه داد: شکي نيست هر کس در هر سمتي کوچکترين زاويه با ولايت و رهبري داشته باشد ما مجلسي‌ها بزرگترين زاويه را با او خواهيم داشت ولي اين شکل از رفتار باعث دلخوري شده و باعث مي‌شود که اعتماد ما و جامعه به اين طيف از دوستان خوش نيت و بدرفتار به حداقل برسد.

وي در خاتمه با بيان اينکه هر کس بخواهد از نمايندگان به عنوان ابزار سياسي استفاده کند او را به يک ابزار غير سياسي تبديل مي‌کنيم گفت: درخواستم اين است که نسخه‌اي از بيانيه‌ها در اختيار هيئت رئيسه مجلس قرار گيرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بیانیه ، قسیم ، عثمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار