سومين جلسه رسيدگي به لايحه بودجه 92 در حالي به اتمام رسيد که با حاشيه‌هايي همراه بود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، نودمين جلسه علني بهارستان در حالي از صبح  امروز (دوشنبه 23 ارديبهشت‌ماه) در حالي آغاز شد که نمايندگان جلسه سوم بررسي ماده واحده لايحه بودجه سال 1392 کل کشور را پيش‌رو داشتند.

نمايندگان که در دو جلسه پيشين 12 بند از ماده واحده را تصويب کرده بودند در 4 ساعت جلسه علني امروز صرفا بند4 و برخي اجزاي بند 5 ماده واحده را بررسي کردند.

اين جلسه که محدود به بررسي صندوق توسعه ملي بود و اين صندوق نيز که همواره يکي از بحث‌هاي چالشي به شمار مي‌رود، حاشيه‌هاي زيادي را به همراه داشت.

مهم‌ترين حواشي جلسه امروز؛ انتقاد درباره عملکرد محمدرضا باهنر که اداره بخشي از جلسه نوبت صبح امروز را برعهده داشت، بود.

اکثر نمايندگان مکررا نسبت به نحوه مديريت رئيس و عملکرد هيئت‌رئيسه مجلس تذکر داشتند به صورتي که احمد توکلي، نادر قاضي‌پور، رضا رحماني، بهروز نعمتي، پاپي‌زاده، مهدي کوچک‌زاده، يونس اسدي بارها اعتراض کردند.

تبديل دلار به ريال در نحوه برداشت از منابع صندوق توسعه ملي از ديگر مواردي بود که مورد اعتراض نمايندگان و هيئت‌رئيسه شد به طوري که مويد حسيني صدر نماينده خوي و رضا رحماني نماينده تبريز، محمدرضا باهنر را به رعايت نکردن عدالت متهم کردند و باهنر نيز در جواب گفت اين گونه نيست.

اما موضوع به همين جا ختم نشد و پس از آن که محمدرضا باهنر پايان نوبت صبح جلسه علني امروز را اعلام کرد رضا رحماني به همراه جمعي از نمايندگان در جايگاه هيئت‌رئيسه حاضر و گرد باهنر حلقه زدند و به صورت جدي و تند با او صحبت مي‌کردند که با دخالت برخي از نمايندگان موضوع تمام شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: لایحه ، بودجه ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار