مدیر انرژی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از انجام ممیزی داخلی بر اساس استاندارد بین المللیISO -50001:2011 در این شرکت در اسفندماه 1391 خبرداد.

کوروش سطوتی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اعلام این خبر افزود: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد به عنوان تنها پالایشگاه گاز در شمال شرق کشور برای حفظ موقعیت فعلی و تلاش برای توسعه و اعتلای خود در آینده در راستای حرکت استراتژیک خود بسوی چشم انداز سرآمدی نسبت به استقرار نظام مدیریت انرژی بر اساس استانداردهای بین المللی ISO -50001:2011 اقدام نموده است.

وی اظهارداشت: پس از برگزاری جلسات و پیگیری های لازم، نتایج کسب شده و بازخور مشاهدات طبق برنامه ریزی صورت گرفته، با تلاش همکاران در سال جاری و پس از اجرای ممیزی خارجی، به دریافت گواهینامه معتبر مزبور نائل خواهیم شد.

سطوتی تصریح کرد: از دستاوردهای مهم و اساسی استقرار این مدل مدیریتی، " مدیریت کارآمد در حوزه انرژی " می باشد.

مدیر انرژی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد(خانگیران) تاکید کرد: این استاندارد بین المللی الزامات سیستم مدیریت انرژی را به گونه ای مشخص می کند تا بر اساس آن، سازمان بتواند خط مشی انرژی را تدوین و پیاده سازی نماید و همچنین با توجه به الزامات قانونی و اطلاعات مربوط به استفاده بارز انرژی، اهداف کلان، اهداف خرد و برنامه های عملیاتی انرژی را برقرار کند.

گفتنی است: در حال حاضر این پالایشگاه شش استان حوزه شمال و شرق کشور شامل خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان، مازندران و بخشی از استان سمنان را تحت پوشش گاز رسانی دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.