عضو شوراي مركزي فراكسيون رهروان ولايت با اشاره به اينكه ولایتی تا پایان در عرصه انتخابات خواهد بود، گفت: با توجه به تحولاتي که در عرصه حضور کانديداها در انتخابات افتاد ، رسيدن به گزينه واحد تنها راه حل اصولگرايان است.

علاالدين بروجردي نماينده بروجرد در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: ولايتي تا پايان از عرصه انتخابات رياست جمهوري کناره گيري نمي‌کند.

وي در ادامه افزود: با توجه به تحولاتي که در عرصه حضور کانديداها در انتخابات افتاد، اصولگرايان بايد بر يک کانديدا اتفاق‌نظر کنند و به يک نظر واحد برسند و رسيدن به گزينه واحد تنها راه حل اصولگرايان است.

بروجردي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه اگر اصولگرايان بر گزينه ديگري جز ولايتي ائتلاف كنند، اين كانديدا از عرصه انتخابات كنار مي‌رود يا خير اظهار داشت: منظور بنده از اينكه ولايتي تا پايان در عرصه انتخابات خواهد ماند اين است که درون خانواده اصولگرايان حضور خواهد داشت نه خارج از اين خانواده، بنابراين بايد منتظر روزهاي آينده و تحولات در اين عرصه بمانيم اما ولايتي براي حضور در عرصه انتخابات رياست جمهوري يازدهم بسيار جدي است.

رئيس كميسيون امنيت‌ملي در واكنش به همراهي مشايي توسط رئيس جمهور براي ثبت‌نام در انتخابات، اظهار داشت: اتفاق روز گذشته در شان رئيس‌جمهور نبود اما متاسفانه اتفاق افتاد و به هيچ‌وجه قابل قبول نيست و براساس اعلام صريح سخنگوي شوراي نگهبان تخلف انتخاباتي محسوب مي‌شود.

بروجردي درباره نظر فراکسيون رهروان ولايت حمايت از کانديداي خاص در انتخابات اظهار داشت: اين فراکسيون در اين زمينه به جمع‌بندي خاصي نرسيده است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار