مسئول روابط عمومي ائتلاف پيشرفت گفت: پس از اخذ تصمیم نهایی در نهايت يك نامزد از سوي ائتلاف سه گانه یا فردی خارج از ائتلاف به مردم معرفي خواهد شد.

مجتبي توانگر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین تصمیمات اعضای ائتلاف سه گانه برای ثبت نام در انتخابات، اظهارداشت: مشخص شدن آرايش صحنه انتخابات به ثبت نام نامزدهاي مختلف تا آخرين روز و تاييد صلاحيت شوراي نگهبان بستگی دارد.

وي افزود: روند تخريبي و عمليات سنگين رواني روي اعضاي سه نفره ائتلاف پيشرفت غير قابل باور است، لذا بايد تا مقطعي از زمان اعضاي ائتلاف سه‌گانه با هم جلو بيايند تا آرايش صحنه مشخص و تخريب‌ها نسبت به آنها تعديل شود، تا تخریب‌ها روي يك نفر متمركز نباشد و در نهايت نامزدي واحد از اين سه نفر يا فردي خارج از ائتلاف به مردم معرفي شود.

توانگر تصریح کرد: ائتلاف پيشرفت عنوان کرده كه عزمش برای ايستادگي بر سر مواضع اصولی و ارزش‌ها جزم است و دنبال این نيستند که خودشان حتما از داخل این ائتلاف دربیایند؛ و صريحا نيز گفته‌اند که ما حتی حاضریم خارج از این مجموعه هم اگر کسی واجد این شرایط باشد و مورد اقبال عمومی قرار بگیرد، آن را بر خودمان ترجیح بدهیم.

مسوول روابط عمومي ائتلاف پيشرفت تاکيد کرد: این نیز یک موضع ارزشمند و مبتني بر گفتمان انقلاب در جهت ايثارگري و از خودگذشتن است. پس در ائتلاف پيشرفت، علاوه بر حدادعادل، قاليباف، ولايتي و ساير نامزدهايي كه درون گفتمان انقلاب تعريف مي‌شوند مورد بررسي قرار مي گيرد.

توانگر گفت: در نهايت يك نامزد از سوي ائتلاف معرفي خواهد شد ليكن زمان مناسب براي معرفي نامزد نهايي، زماني است كه تيغ مخالفين براي تخريب نامزد ائتلاف كندتر شده باشد و آرايش صحنه روشن شود.

توانگر اظهارداشت: نامزد نهايي  ائتلاف پيشرفت امتیازات دولت كنوني را داراست از ضعف‌هاي آن فاصله دارد، پایبند به انقلاب، پایبند به ارزش‌ها، پایبند به منافع ملی، پایبند به نظام اسلامی، پایبند به عقل جمعی، پایبند به تدبیر، قانون گراست و تمكين نسبت به قانون دارد و وحدت گرا است و همچنين داراي  توان تعامل و روحيه تفاهم با مسوولين براي پيشبرد امور است و در عين حال كه مديريت جهادي و برنامه مبتني بر گفتمان را دارد.

مسئول روابط عمومي ائتلاف پيشرفت در پاسخ به سوالي در مورد خبری که در برخی سایت ها مبنی بر شكست ائتلاف پيشرفت منتشر شده خاطرنشان کرد: ترجیح می‌دهم در مورد اين موضوع طی برگزاری رقابت‌هاي انتخاباتي و به صورت عملي اظهار نظر کنم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: توانگر ، ائتلاف ، نامزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار