حجر بن عدی به همراه دیگر یارانش همچون میثم و کمیل امروز به عناصری ارزشی، اسوه ای ماندگار و پادزهری مقابل دسایس دشمنان و وسوسه های شیاطین بدل شده است.

حجت الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: دشمنان نباید فراموش کنند که حضرت حجر بن عدی هنوز زنده هستند و خود را به عنوان الگوی ولایتمداری معرفی می کند.

وی ادامه داد: حال آن پیام روشن حجر بن عدی الکندی پیچیده در فضای صحرای "مرج العذراء" بار دیگر فریاد می کشد که "ای مؤمنان اگر هدفی بزرگ همچون نابودی غده ای سرطانی اسرائیل را دنبال می کنید باید مقاومتی حجر گونه داشته باشید"، بی شک سلامت پیکر مطهر این صحابی گرامی رسول الله(ص) گواه دیگری بر درستی راه و صحت مرام او و خط بطلانی بر مسیر پیش روی دشمنان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان دماوند ، نبش مزار صحابی رسول گرامی اسلام(ص) را اوج عجز دشمنان مقابل جبهه مقاومت دانست و بیان داشت: دشمنان همه اقدامات خصمانه خود را در قالب حمله نظامی، ترور، محاصره اقتصادی، فشار سیاسی و ... استفاده کرد اما نتوانست خللی در خط مقاومت اسلامی ایجاد کند.

وی ادامه داد : حال این شکستهای پیاپی به چنان کینه ای در دل آنها بدل شده که عجز و ناتوانی خود را در قالب دست یازیدن به چنین اقداماتی وحشیانه ای نشان دهند.

علاءالدینی افزود: هدف استکبار، اسرائیل و گروه های تندروی وابسته به آنها و حاضر در منطقه از رفتار زشت اخیر ایجاد فضایی برای بروز رفتارهای تلافی جویانه از سوی شیعیان بود، اما باید به همه مسلمانان و مؤمنان تبریک گفت که در عین محکومیت گسترده این عمل، وارد میدان بازی مدنظر دشمنان نشدند و حجر بن عدی الکندی بار دیگر در قیامی بزرگ موجبات اتحاد بیش از پیش شیعه و سنی را فراهم ساخت./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.