بزرگترين آزمايشگاه مرجع مواد غذايي و آرايشي و بهداشتي استان بوشهر به‌زودي افتتاح مي‌شود.

  به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران يحيي رضايي معاون دارو و غذاي دانشگاه علوم پزشكي بوشهر گفت: با تشکيل سازمان دارو و غذا خدمات دارويي به شکل بهتري انجام خواهد شد و ما نيز اقدامات موثري در اين راستا انجام داده و مي‌دهيم که احداث ساختمان جديد معاونت دارو و غذا بخشي از اين اقدامات است.  
 
وي تصريح کرد: با بهره‌برداري از ساختمان جديد معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشکي بوشهر آزمايش‌هاي مواد غذايي، آرايشي و بهداشتي در استان بوشهر انجام مي‌شود. اين ساختمان با دو هزار و 500 مترمربع در پنج طبقه و اعتباري بيش از 45 ميليارد ريال در خيابان امام خميني (ره) بوشهر احداث شده است. 
 
 
 
 
 رضايي خاطرنشان کرد: در آزمايشگاه‌هاي معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشکي بوشهر، ‌آزمايش‌هاي متعدد از جمله آزمايش‌هاي سم‌شناسي، شيمي و ميکروبي با دستگاه‌هاي پيشرفته انجام مي‌شود. 
 
 
رضايي با اشاره به افتتاح بزرگترين آزمايشگاه مرجع مواد غذايي و آرايشي و بهداشتي در استان در آينده نزديک، خاطرنشان کرد:  با توجه به وجود گمرکات متعدد و بيشترين مرز آبي با خليج فارس، استان بوشهر بزرگترين مبادي ورودي کالاي کشور محسوب مي‌شود اين آزمايشگاه مرجع، نقش مهمي در کنترل محصولات وارداتي سلامت محور ايفا مي‌کند.  
برچسب ها: آزمایشگاه ، دارو ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار