شنيده ها حاكي از آن است كه وزنه برداران معترض پيشنهادهايي مبني بر حضور يك گزينه جديد مربيگري به رضازاده ارائه دادند كه وي يكي از قهرمانان وزنه برداري است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مدتي است ميان ملي پوشان المپيكي وزنه برداري ايران، از جمله قوي ترين مرد جهان با سرمربي اين تيم درگيري شديدي به وجود آمده و اين رشته هم به حاشيه هاي زيادي كشيده شده است.

بر اساس اين گزارش: مسئولان وزنه برداري از جمع كردن حاشيه هاي اين فدراسيون عاجز مانده اند و كار به دعواي لفظي شديد بين قهرمان المپيكي و سرمربي تيم ملي ختم شد.

گفتني است: قهرمانان المپيكي از حسين رضازاده خواستار يك مربي ديگر شدند تا بتوانند در مكان ديگري به غير از سالن وزنه برداري مجموعه ورزشي آزادي تمرينات خود را ادامه دهند ولي با مخالفت شديد رئيس فدراسيون وزنه برداري مواجه شدند به دليل آنكه فدراسيون بودجه اي ندارد كه براي ملي پوشان 2 مربي اختصاصي لحاظ كند.

خبرها حاكي از آن است: 5 ملي پوش ناراضي المپيكي پيشنهاد مربي دلخواه خود را به رضازاده ارائه دادند در پيشنهاد آنها نامي از ملي پوش و قهرمانان سابق وزنه برداري به چشم مي خورد پيش از اين نام حسين توكلي مطرح شده بود و گزينه جديدتر يكي از قهرمانان و ملي پوشان سابق وزنه برداري مي باشد كه تا به امروز هيچ گونه تأئيده اي صورت نگرفته است.

شايان ذكر است: قهرمانان المپيكي اين روزها در سالني واقع در مجموعه ورزشي آزادي به تمرين مشغولند و وساطت برخي از مسئولين و چهره هاي مطرح ورزشي براي پايان اين درگيريها نيز سودي نداشت و همچنان مشكل اين معترض ها ادامه دارد و معلوم نيست آتش اين اعتراض ها كي خاموش خواهد شد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار