مدير عامل باشگاه فجر سپاسي شيراز در مورد تصميمات اين باشگاه براي فصل بعدي گفت: اميدوارم هفته آينده در جلسه هيئت مديره تصميمات نهايي اتخاذ شود.

جعفر جعفري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در مورد عملكرد فجر در ليگ دوازدهم اظهار داشت: تيم ما در نيم فصل اول نتايج بسيار خوبي كسب كرد اما در ادامه در نيم فصل دوم عليرغم شايستگي بچه هاي تيم مان بخاطر فشردگي زياد بازيهاي ليگ و هم چنين از دست دادن بازيكن خوبي چون رضا حقيقي نتوانستيم نتايج خوبي كسب كنيم ولي خدارو شكر باتوجه به 16 تيمي شدن كسب برتر توانستيم در ليگ بمانيم.

مدير عامل باشگاه فجر سپاسي در ادامه در مورد 16 تيمي شدن ليگ افزود: به هر حال تصميماتي كه فدراسيون و كفاشيان گرفته اند و ما بايد به آن احترام بگذاريم اما به نظرم بايد به زير ساخت هاي فوتبال توجه داشت و بعد تصميم گرفت و اين نكته را بايد بدانيم كه در كشور ما استعدادهاي بسياري وجود دارند كه با كم شدن تعداد تيم هاي حاضر در ليگ نمي توانند خود را بخوبي نشان دهند.

وي در خصوص عملكرد محمود ياوري در تيم فجر گفت: به نظرم ياوري با توجه به شرايطي كه تيم ما داشت نمره قبولي مي گيرد و ما در هفته آينده در جلسه هيات مديره در مورد حضور وي تصميم گيري خواهيم كرد اما دوست داريم فصل بعد هم در خدمت پيشكسوت عزيزمان، ياوري باشيم و بتوانيم با برنامه ريزي بهتر در فصل بعد عملكرد بهتري داشته باشيم.

جعفري در پايان تصريح كرد: ما در شيراز جوانهاي خوب و با استعدادي داريم و سعي مي كنيم از حضور آنها استفاده كنيم و اكثر اين بازيكنان در فجر آبديده مي شوند و بعد راهي تيم هاي ديگر مي شوند. اميدواريم بتوانيم با همين جوان ها در فصل بعد نتايج خوبي کسب کنيم./مح

برچسب ها: عملکرد ، لیگ ، دوازدهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار