نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، به كاندیداهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا توصیه كرد؛ از اسراف و تبذیر پرهیز كنند.

حجت الاسلام محمدعلی نكونام، از عرصه انتخابات به عنوان میدان جهاد و تحقق حماسه سیاسی یاد كرد و گفت: نامزدهای انتخاباتی توجه داشته باشند پس از تعیین تكلیف نهایی تایید صلاحیت ها نسبت به یكدیگر احساس رقابت نكرده و خود را برای حفظ اقتدار و مصالح ملی، همرزم در برابر دشمن بدانند.
وی، به نامزدهای انتخاباتی توصیه كرد با خودداری از تضعیف و تحقیر همدیگر، سابقه، تجربه و تخصص خود را توضیح داده و برنامه ها و طرح هایی برای پیشرفت كشور تبیین كنند كه قابلیت اجرایی شدن قانونی داشته باشد.
حجت الاسلام نكونام، به داوطلبان نمایندگی مردم در انتخابات توصیه كرد، كاندیداها توجه كنند كه توقعی در مردم ایجاد نشود كه قدرت انجام آن را نداشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد افزود: با مشاركت خوب مردم و كاندیداها، انتخاباتی در شأن و منزلت نظام جمهوری اسلامی برگزار شده و عزت جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داده شود.
وی، با تاكید بر حضور مردم در انتخابات آتی اظهار داشت: مردم نیز باید سعی كنند با توجه به سوابق و دانش كاندیداها اصلح را انتخاب كنند.
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، 24 خردادماه همزمان با چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در كشور برگزار می شود./س
برچسب ها: کاندید ، انتخابات ، اسراف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.