دبیر هیئت بسکتبال مازندران از حضور علی نصیری رینه و محمد حسین‌پور بسکتبالیست‌های این استان به اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بسکتبال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، محمدعلی رجایی با اعلام اینکه 16 بسکتبالیست نوجوان در دور جدید تمرینات تیم ملی به این اردو دعوت شدند، افزود: علی نصیری رینه بسکتبالیست آملی که به همراه تیم ملی بسکتبال در این رده سنی دعوت شده در مسابقات غرب آسیا به عنوان قهرمانی دست یافت و به همراه دیگر ملی‌پوشان خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

رجایی با اعلام اینکه خوشبختانه این ورزشکار آینده‌دار مازندرانی توانست با حفظ آمادگی خود بار دیگر راهی تیم ملی شود، گفت: رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا نیز مهر ماه امسال به میزبانی کشورمان در تهران برگزار می‌شود.

دبیر هیئت بسکتبال مازندران همچنین از دعوت محمد حسین‌پور دیگر بسکتبالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه حسین‌پور بسکتبالیست بابلی است که ابتدای نیمه دوم اردیبهشت ماه با حضور در سالن بسکتبال آزادی خود را به سرپرست تیم معرفی کرد، متذکر شد: در این اردو نیز 22 بازیکن دعوت شده‌اند.

به گفته رجایی، تیم ملی بسکتبال جوانان تیرماه سال جاری در رقابت‌های جام جهانی جوانان در پراگ جمهوری چک به دیدار دیگر رقبای خود می‌رود./س

برچسب ها: بسکتبال ، اردو ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.