خیلی‌ها هنوز نمی‌دانند که این برند ژاپنی‌ است. حتی هنوز نمی‌دانند که لکسوس یکی از زیرمجموعه‌های تویوتا محسوب می‌شود. از جدیدترین قیمت‌ محصولات این شرکت باخبر شوید.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران  به نقل از بازار خبر ؛ در بازار خودروهای وارداتی، مشتریان لکسوس آدم‌‌های خاصی هستند. نه اهل زرق و برق آلمانی‌ها (مرسدس‌بنز، ب‌ام‌و و پورشه)، نه اهل جوان‌گرایی ایتالیایی‌ها (آلفارومئو و مازراتی) و نه اهل بزرگ‌نمایی کره‌ای‌ها (کیا، هیوندای و سانگ‌یانگ).


دوست‌داران لکسوس اهل کیفیت، زیبایی و قدرت هستند. مجموعه‌ای از توانمندی‌ها که بابت آن باید پول خوبی نیز خرج کرد.


سه چهار سال پیش بود که ایرتویا (عرضه‌کننده محصولات تویوتا) فروش برخی از مدل‌های لکسوس را آغاز کرد.


امروز در بازار خرید و فروش، جای خالی چند مدل دیده می‌شود. ES350 که یک سدان چهار درب سایز متوسط بود و SC که یک کوپه نه چندان موفق بود.


در لیست جدید شاهد حضور IS300 چهار درب با موتور 3000 سی‌سی شش سیلندر Vشکل هستیم. نسخه ISC آن دو درب ولی روباز است.


تولیدات جدید خانواده RXها نیز با همان موتور 3500 سی‌سی و چهره‌ای تغییر شکل یافته راهی بازار شده‌اند. شاسی‌بلند پرآپشنی که افزایش قیمتش شوک‌آور بود.


لوکس‌ترین محصول لکسوس LS نام دارد که در بازار با مرسدس‌بنز Sکلاس و ب‌ام‌و سری 7 رقابت می‌کند. البته به دلیل آسیایی بودنش قیمتی کمتر از رقبای اروپایی خود دارد.


دست آخر غول شاسی‌بلندهای بازار LX را می‌بینیم که در حقیق نسخه تجملی لندکروزهای تویوتا محسوب می‌شود. بد نیست بدانید حجم موتور این خودرو 5700 سی‌سی با آرایش هشت سیلندر Vشکل است.


 

برچسب ها: ایتالیا ، ژاپن ، مازراتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار