رئيس کميسيون اصل 90 با اشاره به تشكيل کمیته ویژه‌اي برای رسیدگی به شکایات از اوقاف در مجلس گفت: کميته ويژه مجلس براي رسيدگي به شکايات از سازمان اوقاف و امور خيريه از مکان‌هاي مورد نظر بازديد کرده و سپس گزارشي متشكل از توضيحات و پاسخ‌هاي مسئولان مربوطه ارائه خواهد کرد.

"محمدعلي پورمختار" نماينده مردم کبودر آهنگ، بهار و لالجين در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به روند رسيدگي به شکايات از سازمان اوقاف و امور خيريه در کميسيون اصل 90 گفت: اين كارگروه از يك سو به علت شکايت‌هاي متعدد و از سوي ديگر براي رسيدن به نتيجه‌اي کلي در رسيدگي به شكايات تشكيل شده است.

وي در ادامه افزود: مسئولیت این کمیته را غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی بر عهده دارد.

نماينده مردم کبودر آهنگ و بهار در مجلس اضافه كرد: کميته ويژه مجلس براي رسيدگي به شکايات از سازمان اوقاف در درجه اول از مکان‌هاي مورد نظر بازديد کرده و سپس گزارشي به همراه توضيحات و پاسخ‌هاي مسئولان مربوط ارائه خواهد کرد.

پورمختار تصريح كرد: شکایت از سازمان اوقاف و امور خیریه تنها محدود به نمایندگان مجلس نمی‌شود بلکه  رسیدگی به شکایت از این سازمان در کمیسیون، نتیجه شکایت‌های مردمی از سراسر کشور و همچنین گزارش‌های مراجع رسمی همچون سازمان بازرسی کل کشور است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
برای چی شکایت کرده
آخرین اخبار