معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تلاش برای شکل دهی به مجموعه ای هماهنگ که بتواند سازمان را به اهداف خود برساند از وظایف عمده روابط عمومی است.

حمید اشتری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: امروزه بررسی، شناخت و مطالعه مداوم محیط داخل و خارج سازمان یکی از وظایف مهم روابط عمومی است و با توجه به اهمیت وزارت صنعت، معدن و تجارت در تولید ناخالص ملی روابط عمومی می تواند در تمام اضلاع تولید و تجارت قرار گیرد.

وی افزود: به همین خاطر در چارت جدید سازمانی روابط عمومی گسترش یافته است و در کنار مدیریت و در بالاترین سطوح سازمانی قرار گرفته است.

اشتری اضافه کرد: در حال حاضر در تمام وزارتخانه ها روابط عمومی در جایگاه معاونت و اداره کل انجام وظیفه می کند.

وی روابط عمومی را کوشش مدبرانه ای برای ترغیب و تشویق مردم به نفوذ در افکار آنان با استفاده از وسایل ارتباط جمعی دانست و یادآور شد: روابط عمومی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها با تنویر افکار عمومی و ایجاد آرامش در بین شهروندان در کاهش آثار تحریم ها نقش مهمی را ایفا می کنند.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: نقش روابط عمومي در تصميم گيري هاي سازماني مهم و اثر گذار است و مديراني كه داراي روابط عمومي قوي هستند تصميم گيري هايشان بهتر و منطقي تر است./س

برچسب ها: مدیریت ، توسعه ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.