امیررضا خادم ، کشتی گیر نام آشنای ایران با بیان اینکه اولین چیزی که از پرچم ایران به ذهنش می رسد، «غرور ملی» است، گفت: اوج هدف یک ورزشکار برافرشتن پرچم ملی در بالاترین جایگاه مسابقات جهانی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امیررضا خادم، برگزیده نشان های المپیک بارسلونا و آتلانتا در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره پرچم با تاکید بر عرق خاصی که به پرچم ملی ایران دارد، گفت: این عرق بین جامعه ورزش کشور بسیار پررنگ تر از دیگران بخش ها است، به نوعی تمام تلاش ها، مبارزات و رقابت ها نهایتا برای رسیدن به سکوی افتخار و برافراشتن پرچم ملی و سرود کشور است.
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در فراکسیون ورزش برپایی جشنواره پرچم را اتفاق ارزنده ای در عرصه فرهنگ و هنر کشور به شمار آورد و بیان کرد: جشنواره پرچم باعث وحدت ملی، نوع دوستی و میهن پرستی خواهد شد ، چرا که این نوع فعالیت های ملی، اعتقادی و همینطور دینی باعث نزدیک شدن دل های مردم به یکدیگر می شود.
مدیر تیم های ملی کشتی و رییس سابق فدراسیون کشتی ایران با ابراز امیدواری از اینکه پرچم های زیبای جمهوری اسلامی ایران به صورت منظم در سطح شهر خودنمایی کند، اظهار داشت: هرچه اقشار مختلف جامعه در این نوع جشنواره ها بیشتر شرکت کنند ، بخش مردمی پررنگ تر می شود.
گفتنی است نخستین جشنواره پرچم که در سه رشته عکس ، پوستر و نقاشی کودک و نوجوان به همت سازمان فرهنگی- هنری، مدیریت فرهنگی منطقه 5 و فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا سوم خرداد همزمان با سالروز  آزادسازی خرمشهر فرصت دار ند تا آثار خود را به نشانی تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات، فرهنگسرای فردوس، دبیرخانه   جشنواره پرچم ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 44031160-021 تماس حاصل نمایید./ي2
برچسب ها: خادم ، جشنواره ، پرچم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار