پزشکان به افراد افسرده توصیه می کنند تا قبل از انجام عمل جراحی ابتدا افسردگی خود را کنترل نمایند و با یک روحیه شاد جراحی انجام دهند تا نتایج عمل تأثیر مثبت بیشتری برای آنها داشته باشد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پزشکان؛به افراد مبتلا به مشکلات قلبی و بویژه مشکلات عروق کرونر قلب که لازم است عمل جراحی بای پس قلب انجام دهند توصیه می کنند تا حتماً وضعیت روحی مناسبی برای خود ایجاد کنند و روحیه شادی داشته باشند بعد از انجام عمل جراحی چون اکثر بیماران دچار افسردگی می شود این اتفاق می تواند موفقیت عمل جراحی را کم رنگ نماید.

گفتنی است، افراد افسرده بعد از جراحی دچار وضعیت بدتری می شوند و احساس درد در قفسه سینه بیشتر می کنند به همین جهت بعد از جراحی بهتر است همه افراد تحت نظارت یک روانشناس متخصص قراربگیرند و توصیه های درمانی او را برای داشتن یک روحیه مناسب و شاد رعایت نمایند.

پزشکان در یک آزمایش جمعی به دو گروه از بیماران بعد از عمل جراحی بای پس قلب دارونما و به گروه دیگر قرص های ضد افسردگی دادند و متوجه شدند که افرادی که قرص های واقعی افسردگی خوردند سلامت بیشتر و روحیه شادتری به نسبت گروه دیگر پیدا کردند./ع2

برچسب ها: قلب ، افسردگی ، بیمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار