یک کارشناس سیاست خارجی گفت: بیان اینگونه اتهامات علیه سوریه تنها یک بلوف از سوی آمریکا و غرب بوده تا بتوانند با گرفتن مجوزی از روسیه و چین نیروهای ناتو را مانند جریان لیبی وارد سوریه کرده و با ایجاد محدودیت، عملا ارتش سوریه را زمین‌گیر کند.

 " ابوتراب علیرضایی " در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اتهام انگلیس و آمریکا به ارتش سوریه مبنی بر استفاده از سلاح‌های شیمیایی گفت: آمریکا و غرب اینگونه اتهامات واهی را در راستای منافع شوم رژیم جنایتکار صهیونیستی مطرح می‌کند.

وی تصریح کرد: حمله رژیم جنایتکار صهیونیستی به سوریه و حمایت آمریکا از معارضین تروریست نشانگر سیاست‌های دوگانه آمریکا است.

علیرضایی افزود: بیان اینگونه اتهامات علیه سوریه تنها یک بلوف از سوی آمریکا و غرب بوده تا بتوانند با گرفتن مجوزی از روسیه و چین نیروهای ناتو را مانند جریان لیبی وارد سوریه کرده و با ایجاد محدودیت، عملا ارتش سوریه را زمین‌گیر کند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: دستیابی غرب به هدف شوم براندازی دولت حاضر دمشق بعید بوده چراکه ملت سوریه با اقتدار از رئیس جمهوری خود حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شواهد ، غرب ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار