مديرعامل شركت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران گفت: تا کنون در این استان 24 هزار 843 واحد مسکونی دربافت های فرسوده تخریب و 84 هزار و 864 واحد مسکونی جايگزين آن شده است.

مجید کیان پور درگفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران  با اشاره به شناسایی 5 هزار هكتار بافت فرسوده در 36 استان مازندران ،گفت:از سال 1384 تاكنون بيش از 21 هزار واحد مسكوني در بافت هاي فرسوده شهري مازندران از تسهيلات بانكي ارزان قيمت جهت نوسازي بهره مند شده اند .
 وي ادامه داد:‌ در طي 8 سال گذشته بيش از 3 هزار و750 ميليارد ريال تسهيلات بانكي  براي نوسازي بافت هاي فرسوده استان مازندارن پرداخت شده است.
 معاون وزير راه وشهرسازي در ادامه تصريح كرد: بيش از 6هزار و 200 واحد با اعتبار یک هزار و 240 ميليارد ريال در بافت هاي فرسوده شهري استان مازندران از تسهيلات مسكن مهر خودمالكي نيز بهره مند شده است .
 وی تصریح کرد:تا اکنون در این استان  24 هزار 843 واحد مسکونی دربافت  های فرسوده تخریب و 84 هزار و 864  واحد مسکونی جايگزين آن شده است.
معاون وزير راه و شهرسازي و با بیان اینکه استان مازندران پيشرو در نوسازي بافت هاي فرسوده شهري كشور است،اظهارداشت:براساس برنامه پنج ساله پنجم توسعه كشور تا ده سال آينده بافت هاي فرسوده شهري بايد نوسازي شود.
مديرعامل شركت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران در ادامه خاطر نشان كرد: در مازندران بيش از 36 ميليارد ريال  اعتبار صرف تملك املاك براي آزادسازي معابر واقع در محدوده محلات بافت فرسوده شهري شده است تا بدينوسيله اقدامات نوسازي با سرعت بيشتري انجام شود./ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار