مربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز گفت: جوانان در رقابتهای انتخابی به قدری خوب ظاهر شدند که نمی توانستیم از ابتدا حدس بزنیم چه کسانی انتخاب می شوند.

محسن شیشه گرها در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: رقابتهای انتخابی تیم ملی جوانان تنیس روی میز در آکادمی بین المللی مجموعه انقلاب به پایان رسید و طی آن سرمایه های جوان کشورمان در رقابتی بسیار خوب و جوانمردانه برای پوشیدن لباس مقدس تیم ملی به جدال با یکدیگر پرداختند هر کس مسابقات را نگاه می کرد به راحتی متوجه می شد که هر 10 بازیکن حاضر در مسابقات از آمادگی خوبی برخوردار هستند.
 
وی ادامه داد: بیشتر بازیکنان حاضر در پیکارهای انتخابی همان بازیکنانی بودند که در اردوی تدارکاتی بازیکنان دسته برتر که به میزبانی اصفهان برگزار شده بود شرکت داشتند. از بین آنها آرمان حاجی ئی، متین لطف اله نسبی و سروش امیری نیا آماده تر نشان دادند و مقام اول تا سوم را از آن خود کردند حامد باشت باوی نیز میلیمتری چهارم شد.
 
شیشه گرها در خصوص سایر بازیکنان خاطر نشان کرد: پارسا جنتی باوجود اینکه بدون امتیاز بود به همراه نعیم نوبخت و امیرحسین رهگذر بازیهای خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. علیرضا بیگدلی و امیر حسین صدیق هم علی رغم شایستگی نتوانستند خود را به دور نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی برسانند.
 
وی  درباره  سجاد حسینی بازیکنی که سال گذشته در  تیم ملی جوانا بازی می کرد گفت: حسینی در مسابقات انتخابی از ناحیه مچ پا مصدوم  و مجبور شد از ادامه حضور در  رقابتها انصراف دهد.
 
مربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز با اشاره به خارج شدن محمد علی رویین تن و علیرضا ملارجبی از تیم ملی جوانان به دلیل شرایط سنی در خصوص برنامه های تیم ملی اذعان کرد: خروج جوانان نخبه ای مثل ملارجبی و روییتن تن از رده سنی جوانان باعث شد تا به دنبال سرمایه های جدید باشیم ما باید طی زمانی که تا مسابقات آسیایی قطر که در شهریور ماه برگزار می شود داریم برنامه ریزی مناسبی برای تمرینات داشته باشیم تا با قدرت هرچه تمام تر نام ایران را سربلند نگه داریم من برنامه های یکساله ام را تقدیم فدراسین کرده ام.
 
وی خاطر نشان کرد: سه نفر اول رقابتهای انتخابی به عضویت تیم ملی در می آیند و نفر چهارم را نیز تصمیم کمیته فنی مشخص خواهد کرد.
 
لازم به ذکر است؛ تیم ملی جوانان تنیس روی میز سال گذشته رکورد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت، آنها موفق شدند مقام نایب قهرمانی تیمی در مسابقات اپن جهانی لهستان که یکی از معتبرترین رقابتهای جهان است را به دست آورد ضمن اینکه در مسابقات قهرمانی آسیای چین مقام ششم را از آن خود کردند.

پوریا عمرانی به عنوان نماینده ایران در جمع تیم منتخب فدراسیون جهانی توانست تیم منتخب کره جنوبی را شکست دهد. ضمن اینکه محسن شیشه گرها مربی تیم جوانان کشورمان در آن مسابقات از سوی پیتر کارلسون مربی مطرح تنیس روی میز جهان به عنوان کمک وی انتخاب شد و هدایت تیم منتخب فدراسیون جهانی را به عهده گرفت./آق
 
 
برچسب ها: تنیس ، مسابقات ، انتخابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار