عضو کمیسیون انرژی مجلس از تشکیل فراکسیون سرمایه‌گذاری برای توسعه کشور خبر داد و گفت: با آغاز به کار این فراکسیون بسیاری از مشکلات کشور در خصوص جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری‌بنه خلخال با بیان اینکه سرمایه‌گذاری خصوصی در بخش‌های مختلف کشور اعم از صنعتی و تولیدی موجبات رشد اقتصادی را فراهم می‌کند، افزود: برای رشد کشور نیاز به جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی احساس می‌شود که با سرمایه خود بساط رشد اقتصادی را برای کشور فراهم می‌کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که در فراکسیون فوق با دعوت از مسئولان اقتصادی کشور و صاحب‌نظران راه‌کار‌های مناسب برای رشد سرمایه‌گذاری داخلی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: فراکسیون سرمایه‌گذاری برای توسعه کشور با هدف تسهیل در امر سرمایه‌گذاری در داخل کشور تشکیل به کار کرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس از تشکیل فراکسیون حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی خبر داد و گفت: با آغاز به کار این فراکسیون بسیاری از مشکلات کشور در خصوص جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۱۰ نماینده با تشکیل فراکسیون سرمایه‌گذاری برای توسعه کشور موافقت کرده‌اند، افزود: فراکسیونبا ایده جذب سرمایه برای توسعه کشور و رفع مشکلات پروژ‌های ناتمام آغاز به کار کرده است.

جلیل جعفری بنه خلخال با بیان اینکه بسیاری از طرح‌های کشور به دلیل ناکافی بودن اعتبارات تخصیص یافته نیمه ‌تمام رها شده‌اند، گفت: تشکیل فراکسیون فوق امتیازی برای کمک به جذب سرمایه و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام رها شده خواهد بود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با بیان این مطلب که ریاست فراکسیون سرمایه‌گذاری برای توسعه کشور بر عهده خودم و نایب رئیس اول آن شکری نماینده هشپر، نایب رئیس دوم فریدونی نماینده مردم فارس و سخنگوی این فراکسیون نوروزی نماینده علی آباد است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، یادآور شد: فراکسیون سرمایه‌گذاری برای توسعه کشوردر برنامه ریزی خود نشست صمیمانه با مسئولان اقتصادی کشور را داشته تا مشکلات قانونی موجود بر سر راه سرمایه گذاری داخلی کاهش یابد./س

برچسب ها: اردبیل ، تشکیل ، توسعه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.